zondag 24 januari 2010

De jurk waar het mee begon


Afgelopen zomer wilde ik het eens proberen om wat voor de meiden te naaien. Ik had in het verleden al wel eens wat genaaid, dekbedjes, gordijnen, kussentjes enzo, maar nooit echt kleding. Ik zag dit jurkje in de Bizzkids staan en dacht: Die moet ik maken voor Nienke. Niet echt het makkelijkste patroon om mee te beginnen, maar als je iets echt wil kan je het, toch?
Dus aan de slag en ondanks dat de jurk echt niet perfect in elkaar zit ben ik er erg trots op. Sindsdien ben ik verslaafd geraakt aan het zelf kleding maken en gaat het steeds beter.

1 opmerking:

  1. Voor mij ben je aan het toveren met die naaimachine, zal best dat een heleboel andere moeders ook leuke dingen kunnen maken....MAAR ook een HELEBOEL andere moeders komen er bij lange na niet bij om dit te presteren. Petje af!!!

    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.