woensdag 17 maart 2010

Een zomerjas voor Femke


Voor Femke moest ik nog een zomerjas maken en ach, waarom niet een jade? Het is de 4de in een half jaar tijd, maar het blijft ook zo'n leuk patroon. Het zal zeker ook niet de laatste zijn, ben ik bang.
De stof was een tip van een vriendin, die vond het wel wat voor mij. Nou inderdaad! Toen ik het zag wist ik meteen dat er aqua blauwe stippen stof bij moest. Omdat het een nogal druk stofje is heb ik er een stukje effen bij gedaan om het geheel een beetje te breken. De rits zit er niet helemaal perfect in, maar de jas zelf leid wel genoeg af denk ik. Mocht ik me er toch nog aan gaan ergeren, dan fix ik het nog wel eens. Het band lijkt op de foto niet helemaal recht te zitten, maar ik denk dat dat ligt aan het feit dat de jas een maatje te klein is voor de paspop.

6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk en vrolijk jasje! Mooi gemaakt hoor.. een blikvanger voor de zomer ;)

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige jas geworden!! Heel vrolijk! Mooi gemaakt. En zo op de foto zie ik niets byzonders aan de rits.

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi vrolijk jasje. Prachtig borduur heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een jasje a la Pip!Erg vrolijk,en het blijft een leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n vrolijke jas.
    Krijg erg veel zin in de zomer als ik er naar kijk.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.