woensdag 5 mei 2010

Award


Van Simone kreeg ik deze award. Heel erg bedankt hiervoor. Het is mijn eerste award en het is wel heel erg leuk zoiets te ontvangen. De bedoeling is dat ik nu 10 dingen over mijzelf vertel die mij blij maken en de award moet natuurlijk weer doorgegeven worden.
Nou, waar word ik nu blij van:
* als eerste natuurlijk mijn gezin. Mijn lieve man en 2 mooie meiden. Meer heb je toch niet nodig?
* Als ik iets van mijzelf of mijn man terug zie in mijn kinderen.
* De blik in de ogen van mijn kinderen als zij genieten van iets.
* Als ik een nieuw kledingstuk af hebt en het is geworden zoals ik wou
* Gezellige dingen doen met vrienden
* De geur van pas gewassen kleding! Ik ben dol op wasverzachter.
* Een mooie lentedag, lekker in het zonnetje in de tuin en de kinderen die lekker in de zandbak spelen.
* Een mooie cd luisteren in de auto en het volume lekker hard.
* Dropjes eten in de auto terwijl ik naar die cd luister.
* Een mooie bos witte tulpen op tafel.

Zo, nu het doorgeven.
Als eerste aan Pigje De dingen die zij maakt vind ik stuk voor stuk geweldig.
Als tweede aan Denise Ik vind de naam stoffenjunkie geweldig bedacht en volgens mij slaat het op iedereen hier in blogland.
Ook wil ik een award geven aan Heleen Zij heeft een blog over de foto's die ze maakt. Ze is net pas begonnen met bloggen, dus er staat nog niet zoveel op, maar ik heb al heel wat foto's gezien van haar en ze zijn allemaal even mooi.
Ook een award voor de Kreatief Marion heeft een hobbywinkel hier in het winkelcentrum en heeft ook een blog over de winkel en over dingen die zij maakt. Ik haal veel van mijn spullen bij haar uit de winkel. Zij heeft van alles wat en heeft altijd tijd voor een praatje of een tip. Dit geldt trouwens ook voor haar moeder die ook in de winkel staat.
Als laatste een award voor Vlijtige Lies omdat ik haar creaties altijd erg leuk vind en de lampenkapjes zijn altijd zo mooi. Ook kan ik erg genieten van de mooie foto's van de bloemen en planten.

Dit zijn de nominaties en zoals zovele het al gezegd hebben verdient iedereen natuurlijk een award. Want het delen van je creaties en hierdoor weer andere inspireren verdiend altijd een award

3 opmerkingen:

  1. Hey dank je wel voor je award! Ik ga hem gelijk op mijn blog plaatsen ;)

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor deze award.
    Hij staat op mijn blog.
    Groetjes
    Marion
    (de Kreatief)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.