vrijdag 11 juni 2010

Pippi schortje


Voor Nienke heb ik een Pippi Langkous schortje gemaakt. Ze is gek op paarden, dus deze moest wel in de smaak vallen dacht ik, nou niet dus!! Ze hoeft hem niet. Verkoop hem maar zei ze dood leuk. Nou dat doen we dan maar. Hierbij maak ik gelijk het nieuws wereldkundig dat hopelijk binnenkort mijn webwinkeltje geopend wordt. Ik heb er lang over nagedacht of ik het wel moest doen. Ik vind het namelijk best wel eng, maar wat is nou het ergste dat kan gebeuren.... Dat ik niks verkoop! Nou in dat geval hebben mijn dochters een goed gevulde kledingkast. Die goedgevulde kast is ook de reden dat ik een webshop ga beginnen. De ideeen blijven maar komen, en ik vind het heerlijk om te naaien, maar de kasten puilen uit! Hopelijk binnenkort dus meer informatie over de webwinkel. Ik heb er in ieder geval zin in!

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor!! Jammer dat je dochter er anders over denkt. Succes met je aankomend web winkeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm erg leuk geworden!
    Veel succes met je webwinkel.

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden zo leuk met Pipi erop!
    Maar ja die dames kunnen soms een heel andere smaak hebben:-)
    Veel succes met je webwinkel!!

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk een eigen mening..wel lastig soms,maar ja nu kun je het schattige schortje in je nieuwe winkeltje gaan verkopen!Suc 6 ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook een mooi schortje. Waar heb je die patroon vandaan?

    En ik wil je heel veel succes wensen met je webwinkeltje. Ik heb ook eentje voor tweedehandse kleertjes gehad (eigen kleertjes dan). Maar nadat ik één jurkje van Nienke verkocht heb, ben ik ermee gestopt. Vond het niet leuk om de kleertjes weg te doen.

    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.