woensdag 16 maart 2011

Award

Van mijn naamgenoot Renate van http://meteenstrikje.blogspot.com/ kreeg ik een award. Heel veel dank hiervoor! Renate maakt hele lieve kleertjes met zoals haar naam al doet vermoeden (bijna) altijd een lief strikje erop. Voor wie haar nog niet volgt...... het is zeker de moeite waard!

Het moeilijke van een Award vind ik altijd het weer doorgeven. Ik vind zoveel blogs leuk en jammer genoeg heb ik het de laatste tijd te druk om nog regelmatig berichtjes achter te laten. Maar ik kijk nog wel hoor! En ik zie heel veel leuks voorbij komen. Elke keer weer zie ik iets waarvan ik denk: O ja, die moet ik ook weer eens maken.
Na heel veel nadenken heb ik dus besloten de award niet door te geven want (klinkt een beetje afgezaagd) ik vind dat iedereen een award verdiend!
Ik hoop binnenkort weer wat actiever te zijn in blogland en wat meer reacties te kunnen geven. Nu ga ik weer snel achter de naaimachine, want er liggen hier een paar shirtjes te schreeuwen waar nu toch die mouwtjes eens blijven!!

Groetjes Renate

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.